[Explicit]400 Days Drama:She probably just whored around… PUNCH!! 05-19-15

Play

Days Drama: The Days of our Lives Soap Opera Podcast 400

Remember to  rate us on iTunes please!

Show notes:

  • Punch… man down
  • Xander and Serena dicuss Nicole
  • JJ and Eve get some things straight

Today’s lineup:

Eve, Jennifer, Maggie, Eric, Serena, Nicole, Will, Sonny, Paul, Xander and Paige

Listener Feedback:


Kristy’s Comments:

  • excused from today

Wendy’s words:

Audio file

Kami’s Comments:

Audio file

Mo’s Dish:

  • Omg episode 400! Amazing! I just checked back and I think I first came in around episode 168 which was June 11th last year. Wow! Way to go guys!  It’s hard to remember my pre-DaysDrama existence, 500 here we come!
  • Why is Will lying about things Sonny can so easily check out? You know Sonny and Paul are going to run into each other in the square or the park in like 5 minutes.  He sucks at everything!
  • I’m so glad that JJ and Eve spilled all the beans about their affair! I’m only upset that no mention was made of “The Jacket” but they talked about enough to where there can be no confusion or misinterpretation on Paige’s part.
  • JJ is a dummy, these Salemites have no clue how the law really works.
  • Nicole has been in an endless loop of meeting with Rage Monkey, Eric and Xander forever.  Same with Serena, she went from Xander, to Rage Monkey then straight back to Xander?! The fun thing is that all these talks are the same and are leading nowhere. Blah.
  • Jen’s dress is horrible, we’ve seen her in it before I think? Also am I the only one that noticed that Jen’s dress kind of matched the gift bag Eve had for Paige?

Ramona’s reads:

  • excused from today

ZannieZ WordZ:

  • well well well
  • I reckon since Eve and Jack Jr closed the door it could only mean that Paigey is IN THE FREAKING HOUSE
  • WOWZERZ Paul punched the (smiley poo) out of William
  • Well Paul Black, that was a classic moved from your daddy
  • I think this party will be epic
  • Sniffin around her momma lol
  • Umm clearly Paige is there lol
  • I think you’s guys know and you are just waiting for ZannieBarker’s recation
  • OMG can someone push Serena Mason Jar out the window
  • Yeah Eve and Jack Jr are sharing too many details for Paige not to be there , it is May sweeps
  • Wait for it…
  • Ok I am on the last segment
  • Wait for it….
  • I am cracking myself up lo lol
  • HOLY CHEESECAKES BATMAN!!!! I knew it
  • I knew Paige was there the whole time
  • OH MY GOSH she should turn into a slut now
  • OH MY FREAKING GOSH
  • DOM DOM YEAH
  • 2 Zandwiches

Kiyana’s Comments:

  • excused from today

Joel’s Comments:

Audio file

Foofer’s thoughts:

Audio file

• Oh, Will just got smucked with the pitching arm too. Ow that’s gotta hurt.
• Do you think that when we get new writers we’ll get new outfits for everybody? Because John Black was wearing a black shirt with black leather shoulder pads and Eve was wearing the same outfit but in a dress form. She had black leather shoulder pads on two with her black dress. Very odd.
• Alright everybody happy Hump Day or as what Will and Sonny are doing right now .. Man Sex Day !!

Lesley’s Lesson:

  • Holy shit, someone finally punched that weasel Will in his stupid fucking face! That was beautiful! Too bad it didn’t knock the jackass out of him—Will is still as conniving and whiny as before. Maybe Paul can aim for the throat next time.

Chrissy’s Comments:

  • excused from today

Laura’s thoughts:

  • excused from today

Alice’s Restaurant:

  • excused from today

Angel’s thoughts:

  • excused from today

Bobbi’s blurb:

  • excused from today

**Be sure to rate us on iTunes!
5 Stars! 5 Stars!  Thanks! *****
And you can also always email us at daysdrama@gmail.com**

Leave a Reply